Skip to content

Bestellen en leveren

Bestellen en leveren

Bestellen

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog, mits anders vermeld, te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wat zijn de verzendkosten? De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Voor Nederland: Bij een bestelling vanaf € 35 verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de € 55 berekenen wij € 4,95 verzendkosten.

Voor Belgie en Duitsland: Bij een bestelling vanaf € 75 verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de € 75 berekenen wij € 8,50 verzendkosten.

Voor Luxemburg: Bij een bestelling vanaf € 100 verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de € 100 berekenen wij € 12,50

Bestellen: Vragen en antwoorden

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Dat gaat het snelst via ons contact formulier.

Ik wil niet dat mijn bestelling bij de buren wordt afgegeven.

Plaats in dit geval een opmerking bij je bestelling. Wanneer je de bestelling al hebt geplaatst neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dat gaat het snelst via ons contact formulier.

Is het mogelijk mijn bestelling in Doesburg af te halen?

Ja, het is mogelijk de bestelling in Doesburg af te halen. Kies in dit geval bij het afronden van je bestelling voor “afhalen in Doesburg”. Je betaald dan uiteraard ook geen verzendkosten. Wij zorgen dan dat je bestelling, na overleg op tijd voor je klaar staat.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

Ja, je kunt de bestelling annuleren, ook nadat deze is geplaatst en afgerekend. Neem in dit geval contact met ons op. Dat gaat het snelst via ons contact formulier.

Ik heb mijn bestelling geplaatst. Kan ik nog producten aan mijn bestelling toevoegen?

Indien de bestelling al is geplaatst kun je zelf geen producten meer  toevoegen.  Neem in dit geval contact met ons op. Dat gaat het snelst via ons contact formulier. Geef in dit bericht duidelijk aan welk(e) product(en) je wilt toevoegen, het liefst met een artikelnummer of een link naar de productpagina.

Leveren

Verreweg de meeste producten worden verzonden in een kartonnen doos die niet door de brievenbus kan. Er moet dus iemand thuis zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Indien de bestelling alleen uit make-up bestaat verzenden wij deze indien mogelijk, als brievenbuspost met track en trace code.

Bezorgtermijn:

De bezorgtermijn is van een aantal factoren afhankelijk:

Is het product op voorraad? Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet op voorraad is. Liever niet natuurlijk, maar in dit geval krijg je van ons een bericht.

Het tijdstip van bestellen: Bestellingen die na 14:00 uur gedaan zijn kunnen niet meer dezelfde dag verwerkt worden.  Afhankelijk van wanneer je bestelling bij ons binnenkomt kun je er van uitgaan dat je de bestelling normaal gesproken binnen 2 werkdagen in huis hebt.  Uitgezonderd zijn producten waarvan een andere, mogelijk langere levertijd is aangegeven. Dit heeft te maken met ons uitzonderlijke assortiment. Bij vertraging ontvang je een bericht. 

Wanneer de bestelling op een werkdag voor 14.00 uur is geplaatst, dan wordt deze nog dezelfde dag ter verzending aangeboden bij PostNL. De bezorgdagen van Post.nl zijn van dinsdag t/m zaterdag.

Leveren: vragen en antwoorden

Krijg ik bericht wanneer mijn bestelling wordt bezorgt?

Zodra wij je bestelling hebben verzameld en verpakt wordt deze ter verzending aangeboden en ontvang je een email met daarin een Track-en-trace code.  Wanneer je de track en trace van ons hebt ontvangen kun je de zending online of met de PostNL App volgen.  Gebruik je de PostNL-app? Zet dan de notificaties aan en krijg bericht zodra je de bezorging kunt wijzigen.

Ik wil een product ruilen.

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. 

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. In zo’n geval lossen wij dat zo snel mogelijk op. Dat gaat het snelst via ons contact formulier. Geef in dit bericht duidelijk aan welk(e) product(en) je verkeerd hebt besteld of ontvangen. Wij nemen dan contact met je op.

Wat gebeurt er als mijn bestelling bezorgd wordt en ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent en mits je bij de bestelling hebt aangeven dat je dit wilt, zal PostNL de bestelling bij de buren proberen af te geven.  Wanneer deze bij de buren is afgeleverd laat PostNL via een schriftelijk berichtje in je brievenbus, dit aan jouw weten.  Indien het niet is gelukt je pakketje bij de buren af te leveren zal PostNL de volgende werkdag nog eens het pakketje aanbieden. Wanneer het dan opnieuw niet lukt, kun je de bestelling binnen twee weken afhalen bij de dichtsbijzijnde afhaallocatie. Je krijgt hiervan schriftelijk een bericht in je brievenbus.

Kan de bestelling ook op een bepaalde datum laten bezorgen?

Natuurlijk is dat mogelijk. In dit geval voeg je bij het afronden van je bestelling een opmerking toe.  Geef daarin aan wanneer je de bestelling wilt ontvangen. Wij zorgen ervoor dat je bestelling op de juiste datum bezorgt wordt. Heb je de bestelling al geplaatst, neem dan even contact met ons op. Dat gaat het snelst via ons contact formulier.

Wanneer je vragen hebt over het bezorgen van je bestelling kun je altijd contact met ons opnemen. Dat gaat het snelst via ons contact formulier.